Merkidentiteit | Communicatie uitingen | UX Design | Webdesign | Web development
Hi!Noord wilde graag een merkidentiteit met een toegankelijke en menselijke uitstraling, maar vooral niet teveel zorg of gezondheid. Gezondheid gaat immers over veel meer dan de afwezigheid van ziekte. De nadruk moest vooral liggen op expertise en professionaliteit.
Samen voorwaarts!
We ontwikkelden een identiteit met een fris kleurenpalet. De opwaartse pijl in het logo is opgebouwd uit drie verschillende kleurvlakken die staan voor de drie noordelijke provincies. Door samensmelting ontstaan nieuwe kleuren. Dit is waar Hi!Noord voor staat; het bundelen van initiatieven die als nieuw, gezamenlijk project naar een hoger plan worden getild.
Website
De website hebben we opgebouwd met diverse contentblokken. Het verhaal van Hi!Noord is continue in ontwikkeling, waardoor de indeling van de website nog weleens kan veranderen. Met het flexibele CMS is de editor vrij om de pagina's naar wens in te richten.
Magazine Gezondheidsfestival
Voor een tweede keer op rij was Hi!Noord mede-organisator van het Gezondheidsfestival. Dit jaar wilden ze niet alleen informatie geven, maar ook informatie ophalen bij de aanwezigen - met welke gezondheidsinitiatieven zijn ze op dit moment bezig en waar hebben ze hulp bij nodig? We hebben deze verschillende doelen in het boekje vertaald met een tweedeling. Aan de ene kant van het magazine wordt informatie gegeven en verderop staan opdrachtjes in de vorm van een doe-boek. Om dit visueel duidelijk te maken hebben we het boekje halverwege omgedraaid en het doe-boek een eigen cover en look & feel gegeven.