headerbeeld_berenschot.jpg

Online campagne Berenschot

Berenschot is een organisatieadviesbureau en helpt organisaties in de publieke sector en het bedrijfsleven bij het oplossen van bestuurlijke en maatschappelijke vraagstukken.

Vraag
Berenschot heeft naast een adviserende functie ook een Interim Management en Search tak. Om deze afdelingen meer onder de aandacht te brengen, werd aan ons gevraagd een onderscheidende en prikkelende online campagne te ontwikkelen.

Concept en uitwerking
Wij doken in de merkidentiteit van Berenschot Interim en die van Search en we zagen dat er een overkoepelend ideaal bestond. Namelijk dat de mensen die via Berenschot geplaatst werden, werken vanuit een intrinsieke motivatie. Zij “doen wat ertoe doet”. Binnen dit thema ontwikkelden wij een transmediale campagne met media die het concept ondersteunden. Samen met Pink Marketing is een campagne strategie en mediaplan opgezet. Zij verzorgden daarnaast de setup en het beheer van de campagne. Zieme Communicatie schreef voor ons de copy en maakte de videos.

Landingspagina's
Voor Interim en Search werden aparte campagne landingspagina’s gemaakt met op maat gemaakte content zoals een interview en een video. De pagina’s werden binnen het bestaande Berenschot CMS geïntegreerd.

landingspaginas_berenschot.jpg

Social
LinkedIn is een belangrijk platform voor Berenschot om content op te delen. Daarnaast is het een veelgebruikt platform binnen de doelgroepen. Wij maakten relevante media in de vorm van interviews en videos, die als promoted posts konden worden gebruikt.


social_berenschot.jpg

Display & search
Naast Adwords werden op relevante websites banners geplaatst. We ontwikkelden zowel prospecting als retargeting bannersets.

banner_interim.gif