Webdesign | Webdevelopment
Ad Retail Media biedt een platform voor een betere match tussen klanten en merken via retail media. Ze benutten een breed scala aan off- en online contactpunten, om tijdens de shopping ervaring een betere match te creƫren. Denk bijvoorbeeld aan webbanners op de Albert Heijn website, advertenties op handscanners, promo teams en digitale schermen op de winkelvloer.
Webdesign en ontwikkeling
Om hun (potentiƫle) klanten zo goed mogelijk te informeren over alle mogelijkheden, werd aan ons gevraagd om een informatieve website te maken, met een corporate uitstraling. Allereerst zijn we begonnen om door middel van een UX design, de structuur en navigatie in kaart te brengen. Een belangrijk aspect was dat alle producten en diensten eenvoudig te vinden zijn. Dit hebben we gedaan door een catalogus te maken waarin alle producten te sorteren zijn op producttype. Elk product heeft daarbij een specificatie overzicht dat per product custom samen te stellen is.
Daarnaast hebben we een koppeling gelegd met Salesforce CRM, zodat alle B2B leads automatisch in het salesproces belanden.