GroteMarkt_RonnieZeemering_ESNS23-7172

Websites ESNS

ESNS (Eurosonic Noorderslag) is een non-profit organisatie en onafhankelijk platform dat zich inzet voor de promotie en ontdekking van nieuwe Europese en Nederlandse muziek. Ieder jaar in januari presenteert ESNS 350 opkomende Europese artiesten aan meer dan 40.000 muziekliefhebbers en meer dan 4.000 professionals uit de muziekindustrie.

UX Design | Webdesign | Web development

Onlangs hebben wij samengewerkt met Eurosonic Noorderslag (ESNS) om een digitaal platform te ontwikkelen voor het jaarlijkse evenement. In nauwe samenwerking met het interne design team van ESNS hebben wij een website ontworpen die niet alleen visueel aantrekkelijk was, maar ook een geweldige gebruikerservaring bied.

Ons team heeft zich gericht op het user experience (UX) design om ervoor te zorgen dat zowel bezoekers als professionals een optimale "customer journey" op het platform kunnen beleven. Daarnaast hebben we verschillende integraties met andere partners verzorgd, waaronder ticketing, het centrale artiesten systeem, ESNS Analytics en ESNS Radar. Dit alles om ervoor te zorgen dat alle informatie die nodig is voor het evenement gemakkelijk toegankelijk was op het platform.

Functioneel en effectief
Het resultaat was een website die volledig voldeed aan de eisen en verwachtingen van ESNS. Het digitale platform bood niet alleen een aantrekkelijke en intu├»tieve gebruikerservaring, maar was ook zeer functioneel en effici├źnt. Wij zijn erg trots op het werk dat we hebben geleverd in samenwerking met ESNS.

Bekijk de website hier

ESNS_mobilescreens

Radar Analytics

website_analytics
Analytics_mobilescreens

ESNS Exchange

Bekijk de website hier

Fotografie headerbeeld: Ronnie Zeemering