Merkidentiteit | Communicatie uitingen
Bij een verfrissende aanpak, hoort een frisse uitstraling. Modern & kwalitatief waren de kernwoorden in de briefing. Aan ons de vraag of wij dit konden vertalen in een eigentijdse huisstijl.
Huisstijl
De briefing hebben we vertaald in een logo dat in drukwerk in een luxe koperkleur wordt gedrukt. De geometrische vormen in het logo, vormen de basis voor de grafische elementen die in overige communicatiemiddelen worden gebruikt.
Pegasus Magazine
In plaats van een corporate brochure, koos Pegasus voor een magazine. Het mooie van een magazine is, dat het zich erg goed leent om breed georiënteerde content te maken. In dit magazine komen naast Pegasus zelf, ook partners aan het woord. Er worden trends belicht en bewoners van opgeleverde projecten vertellen hoe het hen daar bevalt. Zo is het magazine geschikt voor diverse doelgroepen én voeg je waarde toe met relevante content.
Event aankleding
Eens in de paar maanden organiseert Pegasus een nieuwbouwdag. Hier kunnen woningzoekenden zien wat het aanbod is of wat er in ontwikkeling is. Wij ontwikkelden hier diverse uitingen voor. Zoals een stoepbord, beeldmateriaal voor social media en de aankleding voor het event zelf.