Thieme Meulenhoff

Mailing campagne

ThiemeMeulenhoff is één van de grootste educatieve uitgeverijen van Nederland en ontwikkelt lesmaterialen voor het onderwijs. Franconville is een van de franse methodes die door ThiemeMeulenhoff wordt uitgegeven. De 3e editie hiervan bevat een aantal nieuwe ontwikkelingen. Hiervan wilde ThiemeMeulenhoff zowel gebruikers als niet-gebruikers op de hoogte stellen doormiddel van een leuke relevante direct mailing.

 

De mailing is ondersteund door een korte animatie, waarin de features van de methode nogmaals worden uitgelegd. De animatie past geheel bij de look & feel van de methode.

Onderdeel van de mailing was het "Fransenbord", dat docenten met hun leerlingen in de klas kunnen spelen. Hiermee wordt het stap voor stap karakter van de methode benadrukt. De hoofdpersonen uit vorige campagnes reizen door Frankrijk. Op deze manier kan spelenderwijs kennis gemaakt worden met de methode én leren de leerlingen stap voor stap de franse taal.

Nieuwsbrief in de Franconville stijl.

AAN DIT PROJECT WERKTEN MEE:

Anna - Gerdien Bruna
Designer
HP Bruna
Developer
Iris Bruna
Copywriter
Renger Koning
Componist / sound designer